بانك‌ها به تكليف قانوني خود عمل نكردند

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: بر اساس بند و تبصره ۷قانون بودجه امسال، كليه بانك‌هاي دولتي بايد خدمات بانكداري الكترونيك خود را به پنجره ملي خدمات دولت هوشمند متصل كنند كه متاسفانه تاكنون غير از بانك مركزي هيچ كدام از بانك‌ها به تكليف قانوني خود عمل نكرده‌اند.

به گزارش ايسنا، عيسي زارع‌پور - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات - با انتشار پستي در كانال خود در يكي از پيام‌رسان‌هاي بومي نوشت: بانك مركزي چند وقتي است به پنجره ملي خدمات دولت هوشمند متصل شده است و خدماتي تجميعي و فرابانكي را به عموم مردم از اين طريق ارائه مي‌كند.

وي افزود: اين خدمات مجموعه‌اي از استعلام‌هاست كه شامل استعلام و نمايش حساب‌هاي يك شخص در بانك‌هاي كشور، استعلام و نمايش چك‌هاي برگشتي كه رفع سوءاثر نشده است، استعلام و نمايش حساب‌هايي كه بابت چك برگشتي مسدود شده باشد و همچنين استعلام و نمايش تسهيلاتي كه هر فرد از شبكه بانكي دريافت كرده است.

مقالات بيشتر:دفتر عقد شيك

وزير ارتباطات تاكيد كرد: بر اساس بند و تبصره هفت قانون بودجه امسال، كليه بانك‌هاي دولتي نيز بايد خدمات بانكداري الكترونيك خود را به پنجره ملي خدمات دولت هوشمند متصل كنند كه متاسفانه تاكنون هيچ كدام از اين بانك‌ها به تكليف قانوني خود عمل نكرده‌اند.

وي اعلام كرد: اميدوارم در اسرع وقت مديران عامل بانك‌هاي مشمول زمينه اجراي اين تكليف قانوني را فراهم آورند تا خدمات آن‌ها نيز در كنار ساير خدمات دولتي از طريق پنجره ملي خدمات دولت هوشمند براي عموم مردم فراهم شود.

مقالات ديگر:برگزاري مراسم ختم در ايام كرونا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.