مرگ چند زنداني در درگيري زندان لاكان رشت

دادستان مركز گيلان با اشاره به درگيري در يكي از بندهاي زندان لاكان رشت گفت: به دليل ممانعت از خدمات رساني به مجروحان توسط زندانيان، برخي از مجروحان فوت كرده اند.

خبرگزاري مهر: دادستان مركز گيلان با اشاره به درگيري در يكي از بندهاي زندان لاكان رشت گفت: به دليل ممانعت از خدمات رساني به مجروحان توسط زندانيان، برخي از مجروحان فوت كرده اند.

مقالات بيشتر:سالن عقد شيك

به نقل از روابط عمومي دادگستري گيلان، سيد مهدي فلاح ميري با اشاره به اينكه تعدادي از زندانيان بند ۸ زندان لاكان رشت كه محكوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصي با هم درگير شدند، ادامه داد: با بالا گرفتن درگيري اين افراد، منازعه و دعوا به راهروي زندان كشيده شد و با پيوستن تعداد ديگري از زندانيان، فضاي اين بخش از زندان رشت متشنج شد.

‌وي با بيان اينكه در اين ناآرامي، تعدادي از زندانيان تأسيسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخريب كردند، اظهار داشت: در پي اين واقعه پليس در محل حاضر شد و براي آرام و پراكنده كردن زندانيان از گاز اشك آور استفاده كرد.

دادستان مركز گيلان اضافه كرد: متأسفانه با توجه به قطعي برق به جهت تخريب تأسيسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رساني به مجروحان توسط زندانيان، برخي از مجروحان فوت نموده و مابقي جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

وي در پايان افزود: در حال حاضر با تلاش مأمورين و مسئولين زندان وضعيت زندان عادي شده و فعاليت‌هاي روزمره زندانيان ادامه دارد.

مقالات ديگر:شيشه بري يوسف آباد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.